Inschrijving

 

PWA Dienstenbedrijf Maasmechelen vzw

Pauwengraaf 102

3630 Maasmechelen

T: 089 77 70 02

F: 089 77 70 03

info@pwamaasmechelen.be

 

voormiddag

namiddag

maandag

8.30u - 12.00u

13.00u - 17.00u

dinsdag

8.30u - 12.00u

13.00u - 17.00u

woensdag

8.30u - 12.00u

13.00u - 17.00u

donderdag

8.30u - 12.00u

13.00u - 17.00u

vrijdag

8.30u - 12.00u

13.00u - 17.00u

© 2012 - 2015 | PWA Dienstenbedrijf Maasmechelen

Inschrijvingsprocedure: PWA-cheques

Let wel: Deze stappen gelden enkel voor PWA-cheques op naam van de gebruiker. Naamloze cheques (niet fiscaal aftrekbaar) kan je gewoon bij ons op kantoor aankopen.

1. Inschrijving op ons kantoor

Je dient eerst in te schrijven bij ons op kantoor, vooraleer je PWA-cheques kan bestellen. Vervolgens krijg je van ons een toelatingsnummer waarmee je de cheques bij Edenred kan bestellen. Dit nummer blijft één jaar geldig.

 

2. Storting

Er zijn in totaal vijf verschillende rekeningnummers waar je geld op kan storten om de PWA-cheques te bestellen. Stel dat je 10 cheques wilt bestellen, dan dient u 10 x € 6,20 (prijs van één cheque, fiscale aftrek nog niet meegerekend) op het door jou gekozen bankrekeningnummer te storten, dus welgeteld € 62 in totaal. Het minimum aantal per bestelling is telkens 10 cheques.

De vijf verschillende rekeningnummers kan je hier terugvinden:

  • BELFIUS: BE52 0965 1402 1209 // BIC: GKCCBEBB
  • KBC: BE11 7310 2814 7048 // BIC: KREDBEBB
  • CBC: BE51 7320 2872 2862 // BIC: CREGBEBB
  • BNP PARIBAS: CREGBEBB // BIC: GEBABEBB
  • ING: BE87 3631 1281 6494 // BIC: BBRUBEBB

 

 

>>> Toegangsnummer niet vergeten bij de bestelling!

Door in de gestructureerde mededeling je persoonlijk toegangsnummer te vermelden, kan Edenred je meteen identificeren. Dit nummer correct vermelden is heel belangrijk, aangezien de betaling anders automatisch teruggestort zal worden indien dit nummer onjuist is of niet vermeld werd.

 

4. Verzending PWA-cheques

Binnen de 4 werkdagen na ontvangst van de betaling, krijg je de PWA-cheques per post toegezonden.

 

>>> Het door jou overgemaakte bedrag werd teruggestort?

- ofwel is je toelatingsnummer: niet meer geldig, niet volledig, niet correct of niet vermeld;

- ofwel heb je geen minimum van 10 cheques besteld.

 

>>> Kan het één van de bovenstaande redenen toch niet zijn?

Gelieve dan binnen de maand volgend op de betaling contact op te nemen zodat het formulier PWA 3 ingevuld kan worden.